Продавець BostonTools - інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
617 відгуків
+380 (97) 623-77-23
BostonTools - інтернет магазин
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення й обміну Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Умови повернення для товарів належної якості Товар належної якості, набутий на BostonTools, можна повернути впродовж 14 календарних днів із моменту його отримання. Повернення треба тільки новий товар, який не має слідів використання й не був в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик Збереженню пломб, ярликів, захисних плівок Збереженню заводського маркування цілісності, непошкодженості та збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки. Для повернення товарів категорій електроінструмент необхідно: попередньо зв'язатися зі службою підтримки BostonTools для уточнення деталей будь-яким зручним способом. , крім товару, в повній комплектації докласти гарантійний талон, а також усю товаропродуктивну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) прикласти розрахунковий документ (фіскальний чек) З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення браку, пошкодження товару) у разі отримання замовлення ви можете ознайомитися в розділі Доставка. Способи повернення товару У відділеннях «Нова Пошта» або кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) й умови відправлення визначає перевізник. Під час оформлення повернення оцінкової вартості товару, що повертає товар, необхідно вказати на відповідну вартість, зазначену в бланку замовлення. Через будь-яку іншу кур'єрську експлуатацію Для відправлення товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги — згідно з тарифами перевізника. Під час оформлення повернення оцінкової вартості товару, що повертає товар, необхідно вказати на відповідну вартість, зазначену в бланку замовлення. Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати "накладена плата", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику. Адреси Під час повернення товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефона користувача +380976237723 та вказати адресу: Нова пошта No9 г. Чорниці, Чорновицька зона Адрес: ул. Калиновська, 13В (ринок "Добробут") Повернення грошей Повернення засобів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якою цей товар був оплатиний.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner